
Veelgestelde vragen (FAQ)
Onlangs hebben wij bekend gemaakt dat Trouwidee verplaatst wordt naar 21 en 22 oktober 2021. Je leest het nieuwsbericht over de verplaatsing van het evenement hier. Wij begrijpen dat deze verplaatsing een aantal vragen oproept, dus hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.
Algemene vragen
Samen met alle betrokken hebben we enorm uitgekeken naar de eerste editie van Trouwidee in Evenementenhal Gorinchem. Ook hebben we met elkaar bergen werk verzet om het evenement op een veilige en verantwoorde wijze door te laten gaan. Uit de persconferentie van 13 oktober jl. blijkt dat de Nederlandse overheid terecht onderscheid maakt tussen beurzen en andere samenkomsten en zelfs onder de huidige omstandigheden kunnen en mogen onze events doorgaan. Toch zien we dat het sentiment onder onze exposanten veranderd is en daarom hebben we moeten besluiten om Trouwidee te verplaatsen naar 2021.
Gezien de onvoorspelbaarheid van COVID-19 hebben we heel bewust gekozen voor een datum die ver genoeg in de toekomst ligt. Bovendien willen we niet dat de nieuwe datum van Trouwidee midden in het trouwseizoen ligt voor de beschikbaarheid van alle standhouders en bezoekers. Daarom hebben we ervoor gekozen om het evenement over het trouwseizoen van 2021 heen te tillen.
Tickets
Als je een ticket hebt gekocht voor Trouwidee, ontvang je van ons een e-mail. Wij bieden je twee mogelijkheden voor je bestelling:
- Je kunt je tickets om laten zetten naar een voucher. Je ontvangt dan een vouchercode, die jij of iemand die je kent, kunt besteden aan een toekomstige editie van Trouwidee of Familiedagen. De voucher blijft geldig tot en met 31 december 2021 en kan tot die tijd gebruikt worden voor iedere editie van Trouwidee of Familiedagen. Hiermee help je ons als organisatie enorm.
- Je kunt een restitutie van je order aanvragen. Het volledige bedrag van je ticket wordt dan teruggestort op je rekening.
In de Algemene Voorwaarden Voucher Regeling lees je meer over je voucher of restitutie.
In de mail die je van ons ontvangen hebt, staat uitgebreid omschreven hoe je een voucher of een restitutie aan kunt vragen. Hier heb je je ordernummer en e-mailadres voor nodig. Het ordernummer vind je in de bestellingsbevestiging van Paylogic. Als je je bevestiging niet meer terug kunt vinden, kun je die hier opnieuw opvragen.
Let op: wij vragen je om je keuze uiterlijk 1 november 2020 door te geven via de link in de mail. Als wij na 1 november niets van je vernomen hebben, wordt jouw order automatisch omgezet naar een voucher. Je kunt dan geen restitutie meer aanvragen.
Alle orders worden binnen 30 dagen na het verstrijken van de deadline (1 november) verwerkt door onze ticketpartner Paylogic. Als je een restitutie aan hebt gevraagd, kan het na het verwerken van je order nog enkele dagen duren voordat het geld is teruggestort. Een vouchercode ontvang je direct na het verwerken.
Je kunt je voucher inzetten op alle edities van Trouwidee en van Familiedagen in de toekomst. Je kunt dus nu bijvoorbeeld kiezen voor een voucher en die code gebruiken om kaartjes te kopen voor de Lente Editie van Familiedagen op 4, 5 en 6 mei 2021 of voor de volgende editie van Trouwidee op 21 en 22 oktober 2021.
Je voucher blijft geldig tot en met 31 december 2021.
Als je onze mail naar tickethouders niet hebt ontvangen, willen wij je voor de zekerheid vragen om nog even het e-mailadres te checken dat je hebt gebruikt om de tickets aan te schaffen. Check ook voor de zekerheid even je ongewenste e-mail. Mocht je echt niets ontvangen hebben, willen wij je vragen om contact op te nemen via het contactformulier op onze website.
Je hebt je ordernummer nodig om een keuze te maken voor een voucher of een restitutie. Deze vind je terug in de e-mailbevestiging van je order. Dit is een mail van Paylogic. Als je deze niet meer hebt of niet meer kunt vinden, kun je deze opnieuw opvragen bij Paylogic.